Veronika Vrecionová

Senátorka za Mělnicko a Prahu-východ, starostka středočeské obce Přezletice, členka ODS, vdaná, 2 děti.


www.facebook.com/veronika.vrecionova

www.VERONIKA2010.cz
  • Počet článků 42
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2380x

Veronika Vrecionová

Petr Nečas: Podpořte v senátních volbách Veroniku Vrecionovou

Vážené voličky a važení voliči, rád bych vás touto cestou požádal o to, abyste v senátních volbách podpořili svým hlasem paní Ing. Veroniku Vrecionovou. Nečiním tak pouze proto,že kandiduje za stranu, jíž jsem předsedou, ale především proto, jakou práci doposud odvedla.

12.10.2010 v 0:15 | Karma: 5,27 | Přečteno: 710x | Politika

Veronika Vrecionová

Nebuďte doma, pojďte do kina. Do VeroKINA!

Máme rok 2010, ne 1990. Jen opravdu málokdo je zvědav na debatu s kandidujícím politikem. Lidé již mají jiné starosti, ale i radosti, než před cca 20 lety. Volební mítinky již dávno nefrčí...:-). I to je důvod, proč jsem v rámci své předvolební kampaně připravila šňůru filmových promítání po Mělnicku a Praze-východ. Když nechtějí voliči za kandidátem, půjdu jako kandidátka za voliči - tak je to podle mého názoru správné. Nechci z pohodového letního večera s dobrým českým filmem dělat předvolební mítink s dlouhými projevy a nacvičenými úsměvy. Nechci čepovat pivo za 2Kč a hopsat na normalizační hity 80. let. Chci se v příjemné atmosféře setkat s případnými voliči, krátce se jim představit a nechat je užít večera. I proto je tu VeroKINO - mobilní kino, s nímž vyrážím na turné po Mělnicku a Praze-východ. Program VeroKINA naleznete zde.

7.8.2010 v 11:03 | Karma: 5,16 | Přečteno: 593x | Ostatní

Veronika Vrecionová

Děkuji za výsledek primárních voleb v senátním obvodu Mělník

Vážení členové ODS ze senátního obvodu Mělník, chtěla bych Vám velice poděkovat za důvěru, kterou jste mi projevili ve včerejších primárních volbách do Senátu. Byla jsem obrovsky překvapena počtem hlasů, které jsem získala a věřte mi, že by mě takovýto výsledek nenapadl ani v tom nejoptimističtějším snu. Ještě jednou děkuji.

22.2.2010 v 0:40 | Karma: 4,84 | Přečteno: 723x | Ostatní

Veronika Vrecionová

V.Vrecionová: dopis volitelům v senátním obvodu Mělník

Vážená paní, vážený pane, milí členové ODS, dovoluji si Vás ještě jednou oslovit v souvislosti s primárními volbami do Senátu ve volebním obvodu Mělník, které se uskuteční v neděli 21. února 2010. Nechci Vás unavovat dlouhými elaboráty, v nichž se budu vychvalovat a dělat lepší. Jsem taková, jaká jsem: aktivní, činorodá, občas prostořeká, ale ne zákeřná a útočná. Vím, za kterými hodnotami stojím, vím i to, čemu se mám vyhnout. Vím, které hodnoty prosazuje ODS, a mohu Vás ujistit, že je z 99% zastávám i já.

17.2.2010 v 22:02 | Karma: 4,75 | Přečteno: 618x | Politika

Veronika Vrecionová

Primární volby do Senátu-výsledky v místních sdruženích

K dnešnímu dni se podle mně dostupných informací, v rámci primárních voleb do Senátu ve volebním obvodě Mělník, uskutečnilo 24 místních sdružení,na nichž se rozhodovalo o tom, koho budou nominovat jako svého kandidáta na senátora za ODS v podzimních senátních volbách.

17.2.2010 v 19:05 | Karma: 5,30 | Přečteno: 758x | Ostatní

Veronika Vrecionová

Veronika Vrecionová - představení před primárními volbami do Senátu

Jmenuji se Veronika Vrecionová a společně se svým manželem Davidem a dětmi Jáchymem (18) a Julií (10) žijeme v obci Přezletice. Od roku 2006 vykonávám v Přezleticích funkci starostky za ODS. Syn Jáchym chodí na gymnázium, Julie na základní školu. Můj manžel David v minulosti pracoval v manažerských funkcích a v současné době je soukromým investičním poradcem. Po rozhovorech se svými blízkými a kolegy, jsem se rozhodla zúčastnit primárních voleb do Senátu ČR ve volebním obvodě Mělník. Na následujících stránkách bych se Vám dovolila představit a krátce Vás seznámit se svými názory a postoji.

17.2.2010 v 18:58 | Karma: 5,26 | Přečteno: 760x | Politika